Ustawa o IPN, skowyt Izraela i dalsze manipulacje

Ostatnio w sejmie, w mediach publicznych oraz społecznościowych rozgorzała dyskusja na temat wprowadzenia nowelizacji ustawy o IPN z roku 1998 zakazującej używania kłamstwa zwanego Polskimi Obozami Śmierci, a także zbrodni ukraińskich nacjonalistów i członków ukraińskich formacji kolaborujących z III Rzeszą.

Polacy nie są święci, nigdy nie uzurpowali sobie bycia narodem wybranym ale nie pozwolą sobie aby zrobiono z nas faszystowskich czy bolszewickich kolaborantów oraz morderców tworzących obozy zagłady celem zabijania ludzi, a szczególnie swoich rodaków

Intencje rządzących

Pomijając kwestie rzeczywistych intencji partii rządzącej wprowadzenia tej ustawy na ile była wdrażana świadomie –  będąc uczciwym należy za to pochwalić. Wysoce prawdopodobnym jest maskowanie innych czynności, aby społeczeństwo skoncentrowało się na tej ustawie, a międzyczasie wprowadzone po cichutku zostanie coś innego ….. ale to zobaczymy za jakiś czas. Mam również nadzieję, że nie wystraszą się Izraela oraz USA (sterowanego przez lobby finansowe z Izraela) i konsekwentnie wdrożą przedmiotową nowelizację w pełnym jej zakresie, a nie skończy się to tak, jak z ustawą z roku 2013 zakazującą rytualnego uboju zwierząt. Zaznaczam, droga jest jeszcze daleka, bo mamy jeszcze Prezydenta, oraz wysoce prawdopodobne, że wystraszone lobby poda tę nowelizację do zaopiniowania przed Trybunał Konstytucyjny,  a tam  może być ona odrzucona.

Jednak dla mnie zaskoczeniem było głosowanie opozycji zarówno w sejmie jak i w senacie, wstrzymanie się od głosu lub bycie przeciw. Takie działanie świadczyć może o braku perspektywicznego myślenia, czy politycznego instynktu przetrwania. Gdyby byli prawdziwymi politykami przewidującymi chociaż jeden krok do przodu i zagłosowali ZA przedmiotową ustawą, to tylko by zyskali w oczach  opinii publicznej oraz swojego elektoratu … a tak już są przegranymi.

Ustawa o karaniu za używanie sformułowania “Polskie obozy śmierci” jest wbrew pozorom przełomowa. Problem w tym, że nasi mocodawcy chyba do końca jeszcze tego tematu nie rozumieją. Powyższa nowelizacja pokazuje mierność naszych polityków i brak przygotowanych planów alternatywnych w polityce zagranicznej pomiędzy Polską, Izraelem, Ukrainą, a w formie pośredniej z Rosją, Stanami Zjednoczonymi i Niemcami.

Prawdopodobnie założono wariant optymistyczny, ponieważ Izrael posiada podobną ustawę o ściganiu osób, które deprecjonują kwestie Holocaustu. Politycy wyszli zapewne z założenia iż jest to doskonały produkt marketingu politycznego, a okazało się całkowicie inaczej. Co więcej, oprócz jeszcze większej polaryzacji ugrupowań prawej i lewej strony, Prezydent RP zamiast rozwiązać konflikt wizerunkowo się ratując, to schował głowę w piasek. W pewien sposób można zrozumieć takie postępowanie, bo jeszcze do niedawana jeździł do Nowego Jorku lub do Tel Awiwu na gościnne występy, a tu taki “surprise” gdyż premier Izraela wyraził głośny i stanowczy sprzeciw. Dla naszego pan prezydenta wyrażanie opinii negatywnych może być problematyczne, gdyż część jego rodziny posiada korzenie owej narodowości. Podobna sytuacja jest z aktualnym premierem. Teraz aby wyjść z tego z twarzą będą prawdopodobnie lobbować skład Trybunału Konstytucyjnego do wydania negatywnej decyzji, która będzie mówić o niezgodności z konstytucją RP (podobnie jak było z ustawą o rytualnym uboju zwierząt – A.D. 2014).

Fenomenem prawnym jest nasza Konstytucja, która jest celowo tak napisana, iż każdy wymyślony przepis może zarówno być uznany za zgodny z Konstytucją lub odrzucony jako niezgodny – według woli i siły wpływu odpowiedniego lobbysty.

A Niemcy ……. ?

Wróćmy jednak do nowelizacji ustawy o IPN z dnia 26 stycznia 2018r. W tej nowelizacji z punktu widzenia Polski nie było tam ani jednego kontrowersyjnego zapisu. Jednak z punktu widzenia Izraela lub Ukrainy pojawiły się poważne niepokoje, bo zwyczajnie historia Polski, Ukrainy i Izraela nie została wyjaśniona. Dlatego te kraje najzwyczajniej panicznie obawiają się ujawnienia niektórych faktów natury historycznej. Przykładem może być relacja Polsko-niemiecka, bo chociaż wyrządzono nam szereg krzywd i nawet nie zapłacono odszkodowań za zabicie 6 mln Polaków, zniszczenie Polski oraz rozkradzenie naszych dóbr, to i tak na poziomie historycznym posiadamy w miarę komfortową sytuację. Przynajmniej na tym poziomie nie musimy zbyt długo dyskutować aby wyjaśnić sobie kto był agresorem a kto poszkodowanym.

Może to wydawać się dziwnym, ale nasza -polska nowelizacja o IPN daje też inne możliwości, również dla Niemców do żądania odszkodowań za szkody wojenne ………… 😉

Pojęcie jakościowe, czyli “jakoś to będzie”

Oczywiście, jak to u nas w Polsce bywa, zamiast wprowadzić ustawę, która jest jednoznaczna w interpretacji, wprowadza się tak zwane furtki dla manipulantów, pseudo-artystów i pseudo-naukowców.

I tutaj mamy art. 55a ust 3  “nie popełnia przestępstwa sprawca czynu zabronionego określonego w ust 1 i 2, jeżeli dopuścił się tego czynu w ramach działalności artystycznej lub naukowej.

Czyli pan Gross pisząc swoją słynną książkę “Sąsiedzi”, oskarżając Polaków jako jedynych za mord w Jedwabnem, konfabulując poprzez wymieszanie faktów z indywidualnymi przypuszczeniami i osądami – nie może być oskarżony o naruszenie dobrego imienia Rzeczypospolitej Polskiej, ponieważ jest to utwór o charakterze artystycznym, zwanym historia-fiction.

Pies który ujada, nie gryzie?

Dziwniejszą jednak rzeczą, która się wydarzyła jest to, że jedynym państwem wyrażający głęboki sprzeciw przy wdrażaniu nowelizacji ustawy o IPN był Izrael. Premier tego państwa Benjamin Netanjahu stwierdził że “polska ustawa jest absurdalna. Nie możemy zmieniać historii a Holokaustu nie można negować”. Tak negatywne wypowiadanie się o naszej-polskiej ustawie, jest co najmniej dziwnym w ustach premiera państwa, które posiada podobną ustawę w sprawie Holocaustu. Co więcej Izrael w swojej ustawie określił karę pięciu lat pozbawienia wolności za negowanie oraz pomniejszanie liczb zabitych w czasie Holocaustu. Czyli, jeżeli ktokolwiek na świecie powiedziałby, że w czasie 2 wojny światowej zginęło mniej Żydów niż sobie to oni określili, to jednocześnie podchodzi pod paragrafy ich ustawy i może być przez nich osądzony.

Jednak z Polskiego punktu widzenia oraz chęci definitywnego wyjaśnienia kwestii Żydowskich przez polskich historyków pracujących między innymi w IPN,…, może być,…., a nawet będzie wykorzystany przeciwko nim, aby żaden materiał naukowy przez przypadek w przestrzeni publicznej się nie pojawił. Przykład Pani dr. Ewy Kurek, która od lat chce wyjaśnić mord w Jedwabnem, a sukcesywnie się jej podkłada kłody pod nogi … i tylko dlatego aby się znudziła lub aby ostatni świadek tej tragedii umarł i aby nie można było dokonać ekshumacji zamordowanych ludzi pod feralną stodołą.

Rys historyczny 1939-1945 dla wybranych – wersja light

Jeszcze dziwniejszym jest to że Pan premier Netanjahu powinien znać przynajmniej podstawowy rys historii w sumie nie tak bardzo odległych czasów, ponieważ świadkowie jeszcze żyją. Jeżeli Pan Premier Izraela chce dowodów w sprawie określenia kto był właścicielem obozów koncentracyjnych (wiedza dla przedszkolaka) wystarczy, przeanalizować podstawowe fakty. III Rzesza zaatakowała Polskę  01 września 1939, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich pod pretekstem opuszczenia polskich władz II RP zaoferował  tzw. “pomoc” Polakom poprzez zaatakowanie wschodniej granicy w dniu 17 września 1939. A oto dla panów z Izraela mapa europy na rok 1940 – źródło Wikipedia
(https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Second_World_War_Europe_02_1941_de.svg.)

Proszę znaleźć Polskę na mapie Europy

Podobny obraz

Zadajmy pytanie, czy Polska w latach 1930-1945 spełniała wymóg formalny państwa? (stałą ludność, suwerenną władzę, określone terytorium oddzielone od innych granicą,zdolność wchodzenia w stosunki międzynarodowe – niestety od roku 1939-do 1945 II RP nie istniała)

Generalnie, nowelizacja ustawy o IPN, nazwaną potocznie “o obozach śmierci” nie powinna mieć żadnego znaczenia dla Izraelitów w zakresie karania ludzi w Polsce za używanie Kłamliwego sformułowania o “Polskich Obozach Śmierci”, których w czasie drugiej Wojny Światowej nie było ani jednego!!!

Kubeł zimnej wody i trochę faktów

Owszem, obozów śmierci było całkiem sporo, jednak były one FASZYSTOWSKIE, a znajdowały się na terenie podbitej Polski przez dwa kraje zewnętrzne i zdradę jednego wewnątrz (elit) jednej narodowości, która wyrzekła się obowiązku polskiego!! i to w najbardziej krytycznym dla Polski momencie, gdy została zaatakowana przez dwóch najeźdźców z Zachodu i Wschodu!  cyt. “….. Ponieważ walka z Niemcami o wyzwolenie Polski nie była Żydowską sprawą, senator II RP Adam Czerniaków, prezes Gminy Wyznaniowej Żydowskiej w Warszawie, a za nim wszyscy polscy Żydzi wybrali własną żydowską drogę przetrwania, której cechą główną i najbardziej widoczną było podjęcie negocjacji i kolaboracji z niemieckim okupantem….” [E.Kurek. Poza granicą solidarności, Stosunki polsko- żydowskie 1939-1944 str.146]

Czyli, można wyjść z założenia że jeżeli Żydzi w tym czasie skutecznie dogadaliby się z Faszystami, to Polacy skończyliby w obozach śmierci i nikt by im nie pomógł!

Jak czytam  oświadczenie takich sprzedajnych ludzi, zaczynam rozumieć dlaczego tak ujadają, bo panicznie boją się że skrywana prawda wyjdzie kiedyś na jaw. Po prostu wstydzą się swoich czynów i za wszelką cenę chcą zmyć z siebie jarzmo hańby swoich przodków. ….. Niestety czasami trzeba przyznać się do błędu i wypić czarę goryczy. Mam tylko nadzieję, że aktualnie Polacy żydowskiego pochodzenia żyjący w Polsce nie dadzą się ponownie wmanewrować w gierki osób, które nigdy nie żyły w Polsce i z wysokim prawdopodobieństwem nigdy w niej żyć nie będą. Pamiętajcie o honorze i o swoich dzieciach, które tu w Polsce będą żyły.

Uzasadnieniem tej strategii medialnej rozgrywki może być błędne założenie: Jeżeli zniszczy się Polskę i Polaków pod względem medialnym, to za jakieś 100 lat nikt nie będzie pamiętać, kto ukradł tzw. rower. Tłumacząc niewtajemniczonym ten skrót myślowy – nieważne jest, że to Tobie ukradli rower i zgłosiłeś tę kradzież na policji, ale według myślenia manipulantów i miernot – wpiszą Ci w Twoją dokumentację że “byłeś zamieszany w kradzież roweru”. Zwróćcie uwagę – to jest ten sam schemat myślenia oraz manipulacji. Kolejnym krokiem będzie oskarżenie i wydanie wyroku na Ciebie o kradzież.

Zastanawiam się, czy władze Izraela oraz elity Żydowskie z czasów 1939-1941 byliby w stanie spojrzeć prosto w oczy swoim rodakom i powiedzieć im, że rezygnując ze wspólnej obrony Polski sami na własne życzenie pozbawili się możliwości żądania odszkodowań za straty wojenne. Co więcej, może sami w formie pośredniej wydali na swoich rodaków wyrok śmierci w obozach zagłady czy gettach? Nie wiem,…., nie posiadam w tym temacie odpowiedniej wiedzy, ale może warto byłoby to sprawdzić – po to chyba jest powołany IPN?

Konsekwencje decyzji przodków

Powiedzmy sobie uczciwie, Polacy żydowskiego pochodzenia dzięki tym niefrasobliwym decyzjom przegrali życie i wojnę, zanim na dobre się ona  rozpoczęła. Dobrze, że pojawiali się normalni ludzie – głównie Polacy, co można udowodnić bardzo prosto poprzez przyznawane medale “sprawiedliwy wśród narodów świata” (oczywiście nie wszyscy, bo podli i sprzedajni ludzie są wszędzie również w Polsce i dla takich nie powinno być żadnej litości), którzy narażając swoje i swoich rodzin życie, ukrywali Żydów praktycznie wszędzie. Odwaga tych rodzin Polskich musiała być ogromna, bo tylko w Polsce była kara śmierci za ukrywanie Żydów – ciekawe dlaczego? Może powinniśmy zadać inne pytanie: jeżeli Żydzi byli tacy dobrzy, to ilu Żydów uratowało Polaków w czasie wojny?

Chociaż trzeba przyznać, że dzięki tragicznej śmierci milionów ich rodaków, otrzymali szansę i pozwolenie innych państw na stworzenie swojego kraju na terenach ówczesnej Palestyny. Nie wiem czy można nazwać to sukcesem, gdy nie można spać spokojnie.

Rozliczenie historyczne Polski

Polska nie ma problemów ze swoją historią. Czasami była lepsza, a czasami gorsza, nawet gdy przegrywaliśmy w różnych powstaniach (a było ich całkiem sporo) – to zawsze walczyliśmy i nigdy się nie poddawaliśmy – tym razem również. W naszej 1000 letniej udokumentowanej historii, nie zdarzyło się, byśmy sprzedali swojego sprzymierzeńca, a nawet wroga traktowaliśmy z godnością. Dlatego też Tatarzy krymscy, pomimo całkiem odmiennej kultury, są dla nas Polaków – patriotami, choć są również muzułmanami. Walczyli oni zawsze ramię w ramię z nami i zapewne gdy nastąpi kolejny konflikt, będą dalej z nami – bo są Polakami.

A oto mapa obozów koncentracyjnych Nazistowskich Niemiec. Źródło: Wikipedia (https://commons.wikimedia.org/wiki/File:WW2-Holocaust-Europe.png)

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e9/WW2-Holocaust-Europe.png

Dlaczego?

Wracając do nowelizacji ustawy w sprawie karania ludzi za “kłamstwo o Polskich Obozach Śmierci”, zastanawiającym dla nas Polaków jest, dlaczego Żydzi z Izraela tak bardzo obawiają się tej ustawy? Przecież właśnie ta ustawa nie tylko chroni Polskę ale również i pamięć o pomordowanych Żydach narodowości polskiej.  Może właśnie o to chodzi, że w holocauście nie zginęli Izraelici-Żydzi, a zginęli Polacy- Żydzi? Dlatego my pamiętamy o tych biednych ludziach, wyznających Judaizm – cały czas bez względu na czyny ich elit o nich pamiętamy! Muzeum Getta Warszawskiego, Auschwitz, Birkenau, Fabryka Schindlera, oraz setki innych miejsc upamiętniających ich śmierć ….nawet Jedwabne. Nie burzymy synagog, nie równamy z ziemią cmentarzy, a nawet zwracamy pieniądze za pozostawione kamienice w Polsce ich potomkom – chociaż nawet nie posiadają aktów własności. Który kraj na świecie, zapłaciłby narodowi wypowiadającemu gotowość do obrony?

Podwójne dno

Ta obawa ustawy posiada jeszcze inne dno, bo może wynikać stąd, że ci, którzy manipulują, przebywają nadal w Polsce? Mają rodziny, polskie nazwiska, polski dowód osobisty i numer PESEL, ale pomimo upływu 73 lat od zakończenia wojny chyba jeszcze nie utożsamili się z państwem polskim jako ojczyzną? Może po to rozpętano tę całą paniczną walkę, gdyż mogłoby się zdarzyć, że jedynymi aresztowanymi i skazanymi na 3 lata wiezienia byliby Polacy narodowości żydowskiej?

Jeżeli tak – to może warto wrócić do swojego ciepłego kraju, a nie tkwić w tej nietolerancyjnej Polsce. Nikogo tu na siłę nie trzymamy.

Historia skazanych Polaków w liczbach od 1944 do 1956

Odnośnie liczby ofiar. Drodzy obywatele z żydowskimi korzeniami: w czasie II wojny światowej  zginęło 6 milionów Polaków, w tym również ludzi odmiennych wyznań. Wy mówicie o holocauście, a co my mamy mówić, skoro po wojnie oficerowie NKWD i UB (nie do końca Polacy, chociaż nazwiska polskie posiadali) oraz prokuratorzy i sędziowie (1944-56) wydali 8000 wyroków śmierci, a w okresie powojennym liczba ofiar wśród działaczy podziemia niepodległościowego była kilkakrotnie wyższa od liczby straconych w Polsce hitlerowskich zbrodniarzy wojennych.

Ponad milion Polaków przeszło przez stworzony według sowieckich wzorców „gułag”, liczący 171 obiektów więziennych (51 więzień centralnych, 85 więzień karno-śledczych, 2 zakłady dla młodocianych, 2 kolonie rolne i 39 ośrodków pracy więźniów), gdzie przytrzymywano 81 000 skazanych za tzw. przestępstwa przeciwko państwu. Tylko w 1951 r. za kratami przebywało 110 000 osób, w tym 14 000 więźniów tzw. antypaństwowych. W 1953 r. liczby te wynosiły odpowiednio 162 000 i 9000. Blisko 9000 patriotów polskich komuniści zabili w walce lub skrytobójczo zamordowali, a ich zwłoki pogrzebano w często nieznanych do dziś miejscach. Mimo odmiennych powodów represji skierowanych wobec społeczeństwa polskiego — bilans realizowanego na zlecenie PPR/PZPR terroru państwowego wpisywał się w ciąg tragicznych zdarzeń związanych z wcześniejszą polityką obu okupantów: niemieckiego i sowieckiego.

źródło: https://www.salon24.pl/u/salski/196377,zbrodnie-komunistyczne-przeciw-niepodleglej-polsce-liczby

Może powinniśmy zadać pytanie : kto naprawdę wydawał na Polaków wyroki śmierci w latach 1944-1956? Bo niby używali polskich nazwisk, po czym okazało się, że wyjechali do swojego kraju, swojej ojczyzny?

Oświadczenie izraelskiego MSZ

źrodło: http://fakty.interia.pl/polska/news-izrael-wzywa-polske-do-zmiany-ustawy-ws-obozow-smierci

Izraelski resort spraw zagranicznych wydał oświadczenie, w którym prosi o zmianę projektu ustawy; rzecznik ministerstwa Emmanuel Najszon zapowiedział, że skontaktuje się ono w tej sprawie z polskim rządem, “wysyłając bardzo jasny przekaz”.”Nikt nie może zmieniać prawdy historycznej i nie ma tu miejsca na edukowanie rodzin osób, które przeżyły Holokaust” – powiedział Najszon.Wcześniej przeciw ustawie zaprotestował przywódca opozycyjnej, centrowej partii Jest Przyszłość (Jesz Atid), a zarazem były izraelski minister finansów Jair Lapid, którego wypowiedź przytacza anglojęzyczny portal Times of Israel.”Zdecydowanie potępiam nową ustawę przyjętą w Polsce, która jest próbą zaprzeczenia udziału wielu polskich obywateli w Holokauście” – napisał Lapid na Twitterze. “Członek Knesetu, syn człowieka, który przeżył Holokaust, ocenił, że projekt ustawy – która zgodnie z oczekiwaniami ma w Polsce wejść wkrótce w życie – jest próbą napisania historii na nowo” – pisze Times of Israel o reakcji Lapida. Na słowa deputowanego zareagowała ambasada Polski w Tel Awiwie; na Twitterze napisała, że jego “bezpodstawne oskarżenia dowodzą, jak bardzo potrzebna jest edukacja na temat Holokaustu, nawet tu, w Izraelu”. Lapid odpowiedział na to, pisząc: “Jestem synem kogoś kto przeżył Holokaust. Moja babka została zamordowana przez Niemców i Polaków. Nie potrzebuję od was nauki na temat Holokaustu (…). Wasza ambasada powinna natychmiast wystosować przeprosiny”.

Wnioski dla Polaków na przyszłość, aby później nikt nam nie zarzucił kłamstwa, że nasi przodkowie byli mordercami i kolaborantami.
  • Jako Polacy powinniśmy finalnie wyjaśnić kwestię mordu w Jedwabnem. Proponuję powołać niezależnych międzynarodowych ekspertów, (bez Polaków i Żydów) celem określenia, ile ciał się tam znajduje oraz przesłuchanie żyjących jeszcze świadków. Wyjaśnienia, kto zabił tych ludzi oraz kto był wydającym rozkaz do spalenia. Co więcej ściągnięcia dokumentacji z niemieckich i rosyjskich archiwów.
  • Powinniśmy również podać rzeczywistą liczbę osób zamordowanych w faszystowskich obozach zagłady.
  • Powinniśmy wyjawić kto uczestniczył w rozmowach z Faszystami (Warszawa – jesień 1940) w celu zakładania gett w Polsce? …… i nie było tam ani jednego Polaka. (O Żydach w Polsce – manipulacja polską historią  )
  • Powinniśmy wyjaśnić czasy powojenne a szczególnie lata 1944-1956, bo one Polakom nie dają spokoju w zakresie ustalenia narodowości oraz rozliczenia oficerów-morderców Polaków ówczesnych służb bezpieczeństwa, prokuratorów i sędziów. Dotyczy tylko tych odpowiedzialnych za eksterminacje Polaków, w tym żołnierzy AK zwanych niezłomnymi! Za wydawanie rozkazów do torturowania, za wydawanie politycznych wyroków kary śmierci na Polakach i eksterminację narodu polskiego.
  • Na przyszłość, może powinniśmy weryfikować i koncesjonować każdego zarządzającego (właściciela) gazety, telewizji, radia …, ponadto kandydatów na posłów, senatorów, a także osoby funkcyjne w obszarze zarządzania i kierowania państwem, a nawet (może szczególnie) Prezydenta Polski pod kątem obywatelstwa i narodowości, aby wyeliminować kwestie związane z możliwą presją lobby zewnętrznego?

Poddaję te kwestie pod rozwagę oraz do ogólnonarodowej dyskusji, bo zarówno Polska jak i Izrael muszą w końcu zacząć w miarę normalnie żyć. Trzeba o tych tragediach pamiętać, ale również trzeba pozwolić naszym potomkom w miarę normalnie żyć, a nie podjudzać w nas wzajemną nienawiść manipulując historią.

Zapraszam do komentarzy, oraz bardzo spokojnego podejścia do tej niezmiernie trudnej i delikatnej problematyki.

Znaleziony w sieci wiersz – autor nieznany (proszę autora o podanie tytułu wiersza oraz nazwiska – uzupełnimy)

„Żyd Mnie obraża, Ja Go nie mogę,
Od razu staję się ksenofobem.
Antysemitą albo rasistą,
Choć tylko Flagę trzymam Ojczystą.
Wróćmy do wojny i do Hitlera,
Na dziesięć Żydów, Polak umiera.
Ale dlaczego? Bo Was chowali,
I własne życie tym narazili.
A Ty w tej chwili razem z Niemcami,
Właśnie nazywasz Nas Faszystami.
Tak z tymi ludźmi i wielkiej skali,
Co Was miliony wymordowali.
Powiedz to babci,powiedz dziadkowi,
Być może prawdę wtedy Ci powie.
Kto był Faszystą – Czy to Polacy?
I co to słowo naprawdę znaczy.
To Wasza nacja tworzyła Kapo,
W gettach, obozach niczym Gestapo.
By tylko Sami wojnę przetrwali,
To Własnych braci na śmierć wydali.
Czemu akurat o tym nie mówisz?
Kim było Kapo tym się nie chlubisz.
Ale Ty z błotem mieszasz Polaka,
Już widać Wasza natura taka.
Bo Polak nigdy się nie poddawał,
I nawet w Waszej obronie stawał.
Walczył na frontach w całej Europie,
A dziś Go właśnie Europa kopie.
Poznałeś prawdę przez całą dobę,
Choć jest mi przykro,Wybaczam Tobie.
Na koniec powiem Ci prawdę taką:
Być może żyjesz Dzięki Polakom…„

Bibliografia:

  • Marian Miszalski, Żydowskie Lobby Polityczne w Polsce, Warszawa 2015;
  • Poza granicami Solidarności. Stosunki polsko-żydowskie 1939-1944, Lublin 2008;
  • Żydzi  i POlacy 1918-1955. Współistnienie – zagłada- komunizm” Warszawa 2005;
  • https://www.salon24.pl/u/salski/196377,zbrodnie-komunistyczne-przeciw-niepodleglej-polsce-liczby;
  • https://commons.wikimedia.org/wiki/File:WW2-Holocaust-Europe.png)
  • http://fakty.interia.pl/polska/news-izrael-wzywa-polske-do-zmiany-ustawy-ws-obozow-smierci
  • (https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Second_World_War_Europe_02_1941_de.svg.)
  • https://www.wykop.pl/wpis/29641707/zyd-mnie-obraza-ja-go-niemoge-od-razu-staje-sie-ks/

6742total visits,9visits today

Grzegorz Czuryło

„Ekspert ds. zarządzania – strateg, planowania oraz psychologii terroryzmu. Specjalista w szacowaniu i analizie ryzyka oraz modelowaniu systemów informatycznych pod kątem zarządzania. Certyfikowany „Project Manager”. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Emerytowany żołnierz wojsk specjalnych. Posiadacz najwyższego wyróżnienia dedykowanego dla ludzi wdrażających ponadprzeciętne rozwiązania systemowe „Bright Idea”, przyznanego przez Dowódcę NATO Communication Service Agency. Wady: Opracowywanie rozwiązań systemowych oraz zdolność przewidywania skutków i konsekwencji w ujęciu długofalowym.

17 thoughts on “Ustawa o IPN, skowyt Izraela i dalsze manipulacje

  • 4 lutego 2018 at 20:30
    Permalink

    Zgadzam się z panem Grzegorzem. Artykuł jest świetnie napisany!
    Polecam bojkot towarów z Usraela:
    https://miziaforum.wordpress.com/2018/02/03/na-rzad-nie-masz-co-liczyc-zatem-jak-walczyc-z-oszczerstwem-i-potwarza-izraelska-bojkot/#comment-340175
    Polecam też wszystkim czytelnikom znakomitą książkę (2 tomy!) Douglasa Reeda “Strategia Syjonu”:
    http://multibook.pl/pl/p/Douglas-Reed-Strategia-Syjonu.-Nieznana-historia-narodu-wybranego.-Tom-I/8296
    Jednocześnie chcę zwrócić uwagę na mało znany fakt: przed wojną było nas -obywateli Polski ok 34 mln. Po wojnie już tylko ok 24 mln. Wszystko! cała nasza historia jest totalnie zafałszowana!

    Reply
    • 5 lutego 2018 at 15:22
      Permalink

      Proszę zwrócić uwagę, że gdy trzeba było odbudować np. Warszawę to te gruzy były tylko Polskie. Ale gdy odbudowaliśmy własnymi rękami to już nie jest Polskie, tylko “spadkobierców”…

      Reply
      • 5 lutego 2018 at 18:54
        Permalink

        Pełna zgoda panie Ryszardzie, ja jeszcze bym uzupełnił pana wypowiedź o to że nie tylko odbudowaliśmy Warszawę ale również walczyliśmy o nią – tracąc życie. Dlatego osobom kolaborującym z wrogiem (nazistami) powinno się natychmiast zabierać majątki i nie powinni podlegać żadnym reperacjom wojennym. Zdrajcy i sprzedawczyki bez względu na narodowość czy wyznanie (Polaków dotyczy to również) nie zasługują na żadne ich upamiętnianie i na żadne związane z tym przywileje.
        W samym powstaniu warszawskim zginęło prawie 200 000 bezbronnych ludzi, ponad pół miliona zostało wygonionych z Warszawy, 90 000 skierowano na roboty przymusowe, a 60 000 Warszawiaków umieszczono w Obozach koncentracyjnych. …. Co mało? (to prawie tyle ile wynosiło połowa całej populacji żydowskiej w Polsce)
        Warszawę zamieniono na jedno wielkie gruzowisko – tak więc pytanie, kto walczył o Warszawę i kto ją odbudował – jakoś tam nie było osób z Żydowskiej Gminy Warszawskiej, co kolaborowało z Nazistami. Już wtedy większość na szwajcarskich paszportach opuściła swoich ludzi z getta warszawskiego czy łódzkiego, zostawiając swoich braci i siostry – tfuu …. a teraz bezczelnie chcą jeszcze odszkodowań … za co?
        Kiedy dojdziemy do władzy ( a dojdziemy), zapewniam, tym co dostali kamienice wystawimy również rachunki za odbudowę ich kamienic, oraz za ich utrzymanie. Co więcej otrzymają również rachunki za niezapłacone podatki na rzecz miasta 1944-2019 (ze stosownymi odsetkami od 1990r) A na dodatek …. dokonane zostanie sprawdzenie stanu obciążenia kredytowego na rzecz państwa polskiego. Na podstawie naszej wiedzy większość kamienic należąca do narodu wybranego była obciążona kredytami …. dlatego należy ten aspekt niezmiernie skrupulatnie sprawdzić i wystawić im rachunek za niezapłacone również raty.
        Dlatego zapraszam ludzi którzy podobnie myślą do nas do bastionu dialogu.

        Reply
  • 3 lutego 2018 at 17:15
    Permalink

    Współpraca gospodarcza z Izraelem jest na chwilę obecną praktycznie tylko w jednym kierunku. To znaczy oni do nas eksportują a my raczej nie za bardzo. Postraszyć ich nałożeniem sankcji gospodarczych to się skończy babci sranie…

    Reply
    • 3 lutego 2018 at 17:40
      Permalink

      Jest to jakieś rozwiązanie, ale czy słuszne? My, powinniśmy z nimi współpracować, bo nie jest sztuką się kłócić tylko należy powiedzieć twardo, konsekwentnie i definitywnie skończyć z tym że robią z nas morderców. Sami powiedzieli że nie będą walczyć za Polskę i uciekli za ocean, lub handlowali swoimi aby tylko przeżyć, a teraz oskarżają tych co walczyli o swoją ziemię, o swoja ojczyznę. Przecież jakby była analogiczna sytuacja w USA – dostaliby od razu karę śmierci za zdradę państwa.

      Reply
    • 6 lutego 2018 at 00:06
      Permalink

      Panie Władysławie, kolejnych murów nie potrzeba budować bo jest już ich aż nadto. Jednak nie zmienia to faktu, że współpraca i przyjaźń nie może się odbywać bez względu na koszty. Poza tym jeśli są środowiska upominające się o roszczenia wobec Polski, to zamiast blokować rozwój gospodarczy lepiej również wymierzyć delikatny pstryczek w nos ale w sposób wysublimowany i nie dający możliwości awersji wobec nas. Np. gdyby jakaś Polska fundacja zorganizowała międzynarodową konferencje o sytuacji w Palestynie 😉 Myślę że kwestia roszczeń po paru tego typu konferencjach i wydarzeniach nie byłaby poruszana dla spokoju obu narodów 🙂

      Reply
  • 3 lutego 2018 at 13:14
    Permalink

    Brawo dla Autora,…., Może ta słynna Polonia w USA, w końcu coś zrobi, a nie gdy plują na nich wyzywają ich dziadków od morderców , a ci są szczęśliwi i mówią że deszcz pada. Przecież głosowali na Trumpa – to co nie mogą teraz nic zrobić, aby wymóc na nich – przynajmniej nie mieszania się w naszą historię? Okazuje się że narodowość która ma około 15 milionów całej światowej populacji, ma więcej do powiedzenia aniżeli narodowość która ma około 55 milionów (tak to Polacy 38 w Polsce – pozostała część na uchodźstwie) Może rzeczywiście PiS powinien pozbawić ich możliwości głosowania?

    Reply
    • 3 lutego 2018 at 13:32
      Permalink

      A co ta zacna Polonia w USA zrobiła takiego dla Polski? Według mnie nic. Proszę zauważyć, że mniejszości innych krajów współpracują ze swoją ambasadą i jest to koordynowane. Tu widzimy sytuację, że jedni i drudzy (Polonia i Ambasady) mówią piękne frazesy jak to oni dbają itd. ale jak przychodzi co do czego to cisza…

      Reply
      • 3 lutego 2018 at 15:55
        Permalink

        Panie Darku 100% racji ….. to może powinniśmy się przyłączyć do tych ludzi z bastionu, bo przynajmniej są spójni co mówią i piszą.

        Reply
  • 3 lutego 2018 at 09:41
    Permalink

    A ilu Polaków w USA, Niemczech, Anglii …. Wstydzi się swojego pochodzenia? Bardzo wielu. Tam też dopadają ich stereotypy- złodziej, pijak, krętacz, bałaganiarz, oszust- przywileje socjalne…. Na obczyźnie Polak Polakowi wilkiem. To norma. A co do pana tekstu , to wiele ” nie wiem, być może…..” A fakty są takie, że w naszym kraju jest antysemityzm i nic tego nie zmieni. Jest generalnie wiele anty…. Dlaczego jedynym kryterium nie może być bycie OBYWATELEM kraju bez zaglądania do rasy , wyznania, przodków?

    Reply
    • 3 lutego 2018 at 11:32
      Permalink

      Jak czytam takie komentarze to też się nie dziwię, że niektórzy nie chcą się przyznawać że są Polakami. Bo doprowadziliście do sytuacji tym ciągłym przepraszaniem wszystkich i za wszystko, że niektórzy mają nas za naród przegranych. Nie szanuje się w świecie słabych, zrozum to kobieto. Rosjanie też nie są bogaci ale proszę zauważyć, że na zachodzie na ulicy nikt nie odważy się zaczepić Rosjanina czy mu ubliżyć bo prawdopodobnie spotka tą osobę natychmiastowa reakcja. Nas traktuje się z kolei jak za przeproszeniem śmieci ludzkich, bo doprowadziliśmy jako naród do sytuacji gdy sąsiad (inna narodowość) nas kopie w dupę to my mu jeszcze chcemy podziękować za tą szczodrość i przeprosić.

      “Dlaczego jedynym kryterium nie może być bycie OBYWATELEM kraju bez zaglądania do rasy , wyznania, przodków?”
      To jest już trochę filozoficzne zagadnienie Pani Ewo. Z jednej strony wszyscy jesteśmy równi ale z drugiej nie jesteśmy i nie możemy być. Skoro wszyscy są równi i zasługują na to samo, to niezależnie od pracy niech każdy otrzyma takie same wynagrodzenie, złodzieje niech nie siedzą bo każdy ma przecież prawo do wolności. Przepraszam za bezczelność i proszę nie odebrać tego że obrażam kogokolwiek ale zadam prowokacyjne pytanie: Czy pedofil też będzie równy w możliwości samospełnienia się w związkach?
      Oczywiście tym pytaniem nie chcę nikogo obrażać, ale z tą równością jest tak że papier wszystko przyjmie ale rzeczywistość już nie… Świat nie ma być równy, świat powinien być różnorodny (w granicach powszechnie przyjętych norm społecznych) bo dzięki temu motywujemy obywateli do rozwoju. Jeśli widzą że za staranie się jest lepsza droga życiowa i perspektywy, to nie twórzmy świata że każdy jest realnie równy, taki sam. Skończmy z budową społeczeństwa na zasadzie przykazów z zagranicy jak mamy żyć. To my w Polsce powinniśmy kreować rzeczywistość dziś, a nie wypełniać rozkazy sąsiadów i przepraszać za to że żyjemy…

      Reply
    • 3 lutego 2018 at 12:06
      Permalink

      Pani Ewo ma pani rację, Polacy na zachodzie wstydzą się swojego pochodzenia bo wraz z nimi wyjechało dużo szumowin, które nam dobrego PR-u nie robi. I z tym trzeba walczyć. Jakby pani poczytała nasze teksty – my na takich ludziech nie zostawiamy suchej nitki. Przykład -wyłudzanie pieniędzy na tzw KRS lub KRF. Sprawa wszczęta przez prokuraturę poznańską na nasz wniosek.
      Tylko w tym tekście jest inny problem … o wiele bardziej poważny. Mogą nas oskarżać że jesteśmy złodziejami czy pijakami – trudno tak jest. Ale nie pozwolę żeby nas nazywali mordercami …. i to jeszcze Ci którym nasi dziadkowie narażając swoje i swoich rodzin życie uratowali przed pewną śmiercią. To jak by pani pomogła człowiekowi ratując go na środku oceanu przed pewną śmiercią, a on oskarżył panią że pani naraziła go na śmierć bo został uderzony kołem ratunkowym. A co do narodowości jest to bardzo ważne kryterium bo daje tożsamość. Bez tożsamości nie ma narodowości. Bez tożsamości nie ma historii …. aj jak nie ma historii to nie ma też i przyszłości.

      Reply
  • 2 lutego 2018 at 17:25
    Permalink

    “Owszem, obozów śmierci było całkiem sporo, jednak były one FASZYSTOWSKIE”
    Mały szczegół NAZISTOWSKIE a nie faszystowskie. Co do reszty 100% racji.

    Panie Grzegorzu, jedno mnie zastanawia: gdy powiemy o kimś ten Polak lub ten Niemiec albo ten Holender jest to normalne. Gdy użyjemy zwrotu ten Żyd możemy się narazić na pismo z wezwaniem do prokuratury. A przecież niż używa się raczej określenia “Izraelici”.

    Reply
    • 2 lutego 2018 at 21:13
      Permalink

      Rzeczywiście jest to fenomen, bo jeżeli ktoś nazywa mnie Polakiem – to czuję się dumny. Tak samo Niemiec, Francuz, Belg, Holender, Amerykanin czy Brytyjczyk generalnie chyba nie ma takiej narodowości na świecie która wstydziła by się swojej narodowości ….. za wyjątkiem tej jednej….;-)

      Reply
    • 2 lutego 2018 at 21:39
      Permalink

      jesteś dobry,nadajesz się do zjedzenia

      Reply
      • 2 lutego 2018 at 21:40
        Permalink

        Teraz tylko pytanie – przez kogo 🙂

        Reply
        • 2 lutego 2018 at 21:46
          Permalink

          przez tych co już zjedli Chrystusa

          Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *